poniedziałek, 1 maja 2017

WIOSENNY LUZ

Witam Was w piękny majowy dzień! :)

Pogoda nam w końcu dopisuje, więc postanowiłam to wykorzystać i udać się na zdjęcia. Pogoda coś nas przez ostatnie tygodnie nie rozpieszczała, więc nie było też zdjęć...

Ostre słoneczko dzisiaj zaświeciło nad śląskim niebem dlatego też są i okulary słoneczne w stylizacji. Zamawiając te okulary wiedziałam, że połączę je z moim nowym uroczym workiem/plecakiem. Pamiętam jeszcze czasy młodości :D kiedy nosiłam taki na zajęcia z w-f'u. Oczywiście nie było wtedy takich wzorów pięknych.

Nie pisząc więcej zapraszam serdecznie do oceny zdjęć jak i stylizacji. Co sądzicie o mojej stylizacji i takim połączeniu? Czy wg Was koszulę można nosić też na "luzaka"? Czekam na Wasze opinie :) Ja tymczasem zmykam łapać ostatnie promienie słońca :)















koszula - sinsay
spodnie - priv sklep
katanka - cropp
buty - converse
okulary - chiński
worek - chiński



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy