czwartek, 11 maja 2017

BŁĘKITNA KOSZULA Z BASKINKĄ



Cześć!

Dzisiaj bardzo ciekawa stylizacja w kolorowej scenerii. W tej koszuli zakochałam się od pierwszego spojrzenia. Zastanawiałam się długo czy ją zamówić. Wiadomo jak to na chińskich stronkach. Zawsze czymś się różni w rzeczywistości. Ta jest idealna jak ze zdjęcia. Na żywo wygląda o niebo lepiej niż na zdjęciach :D Połączyłam ją ze skórzanymi legginsami. Na początku chciałam ją zestawić z białymi spodniami, ale cieszę się, że tego nie zrobiłam :) Wtedy nie wpasowałabym się w tą przepiękną scenerię. Do tego szpilki może nie w idealnie dobranym kolorze bo jeszcze takich nie mam, ale wygląda ta stylizacja z nimi super :) Do tego warto również dodać, że są super wygodne - to najważniejsze :) Kurtkę sobie narzuciłam bo czasami wiał zimny wiaterek, ale mówią, że w maju będzie już cieplej co mnie ogromnie cieszy!

Zapraszam do relacjonowania w komentarzach jak się podoba moja stylizacja. Lubicie koszule/bluzki/topy z baskinkami? Ja uwielbiam <3 Tą koszulę mogę zaliczyć do mojego najlepszego zakupu w sieci - strzału w dziesiątkę! Macie też takie rzeczy, z których jesteście mega zadowolone, a kupiłyście je w sieci? Dajcie znać :) Pozdrawiam :)











koszula - chińska stronka
legginsy - sinsay
torebka - ccc
zegarek - allegro
buty - priv sklep
okulary - chiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy