czwartek, 6 kwietnia 2017

IDEALNE SPODNIE NA WIOSNĘ


Cześć.

Dzisiaj przychodzę z nową stylizacją wiosenną. Głównym bohaterem mojej stylówki są spodnie w kolorze pięknego chabru. Jest to kolor bardzo wiosenny, więc postanowiłam w końcu Wam je zaprezentować. Miałam z nimi trochę przygód, bo był to rozmiar uniwersalny a na metce pisze L. Musiałam więc je zwężać do rozmiaru xs, ale udało się. Trochę są jeszcze dla mnie za szerokie w nogawce, ale na pewno lepiej wyglądają na mnie teraz niż wcześniej :)

Jako, że pogoda jest raz fikuśna raz słoneczna. Postanowiłam założyć okulary słoneczne. W dzień kiedy robiłam tą stylówkę tak strasznie świeciło mi słońce w oczy, że musiałam ubrać okulary słoneczne. Wolałam uniknąć załzawionych oczu bądź zmrużonych co u mnie często się zdarzą. W moich stylizacjach obecnie pojawia się dużo połączeń z okularami słonecznymi. Jest to dla mnie duża wygoda przy zdjęciach. Zawsze gdy świeciło mi słońce w oczy zdjęcia wychodziły strasznie. Mam nadzieję, że podobają Wam się moje stylizacje z małym dodatkiem :) Jest to na pewno coś nowego.

Resztę stylizacji połączyłam z moim najbardziej świecącym się naszyjnikiem. Podczas zdjęć nie zauważyłam, że odpadł mi kwiatuszek, ale sytuacja jest już opanowana :) Na szczęście znalazłam go w domu i przykleiłam. Na koniec moje bardzo wygodne buty i stylizacja gotowa :)

Co myślicie o mojej stylizacji w kolorze wiosny? Lubicie łączyć stylizacje z okularami słonecznymi lub innymi? Ja mam jeszcze w zapasie kilka innych modeli do zaprezentowania Wam :) Dajcie znać w komentarzach czy takie połączenie Wam się podoba :) 


torebka - primark (prezent)

naszyjnik - allegro



buty - lasocki


bluzka - cropp


zegarek - chiński sklep


okulary - pożyczone od chłopaka (niestety nie wiem skąd są)


spodnie - allegro


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy