piątek, 31 marca 2017

JEANSOWA KOSZULA & CONVERSE


  Cześć!

Wraz z nadchodzącym słońcem przychodzę do Was z nową stylizacją. Dzisiejszym zestawieniem jestem zauroczona. Dobrze czuję się w takich zestawach na luzie. Jestem z mojej pracy zadowolona.

Na sobie mam mój ostatni zakup second hand'owy. Do końca nie wiedziałam czy się zdecydować na tą koszulę, ale po chwili wiedziałam już z czym ją wystylizuję. Koszula ma fajny kolor "spranego" jeansu, a wiadomo, że jeans jest zawsze w modzie. Już myślałam, że jeśli nie wykorzystam ją w stylizacji to pójdzie do kombinacji diy. Mam kilka pomysłów na nią. Na topie teraz są naszywki, więc na pewno coś z tym pokombinuję, ale będzie też coś innego. Potrzebuję tylko czasu i wypłaty żeby to zrobić :D

Spodnie, które mam na sobie bardzo fajnie podkreślają sylwetkę. Zdecydowałam się na czarne również a'la "sprane" rurki. Body już miałam kupione z jakiś rok temu jak było to wtedy na czasie, ale jakoś nie mogłam z niczym to dopasować. Co myślicie o takim połączeniu? Mi się bardzo podoba :) Chciałabym żeby już wyrosło duuuużo stokrotek żebym mogła zapleść wianek na głowę do stylizacji :D :D :D

Bądźcie wyrozumiali co do zdjęć :) Robiłam je samowyzwalaczem i moim podklejonym statywem :D Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba taki look :) Zawitała już u Was wiosna? Bociany już są :)

Pozdrawiam, Wasza karolajn



zagarek - chiński


spodnie - sinsay



buty - converse




torebka - ccc




body - signific



koszula - sh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy