piątek, 24 marca 2017

MIEJSKI STYL



Cześć! Witam Was w ten wiosenny dzień. Dzisiaj typowo wiosenna stylizacja. Chociaż czasami jeszcze są te gorsze dni gdzie wieje zimny wiatr ja stawiam już na cieplejsze stylizacje. 

Na sobie mam wyczekiwaną i ulubioną bluzkę, którą dorwałam w tamtym roku na wyprzedaży. Jest ona z odkrytymi ramionami i pasuje do wszystkiego. Spodnie z dziurami już pewnie znacie, ale lubię do nich wracać. Są to moje "perełki" :) Całość połączyłam z butami na lekkiej platformie i skórzaną kurtką. Całość dla mnie jest idealna. Dobrze się czuję w takich stylizacjach. Dajcie znać jak Wam się podoba :) Przepraszam za jakość zdjęć, ale zgubiłam gdzieś karty pamięci do mojej lustrzanki i musiałam zrobić sesję telefonem... Miejsce i tło do zdjęć mi się tak spodobało, że nie mogłam sobie odpuścić sesji :) 



kurtka - house


spodnie - cropp


bluzka - bershka 


buty - deichamann


okulary - primark



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy