poniedziałek, 13 marca 2017

WIOSENNA STYLIZACJA


Cześć :)

Dzisiejsza stylizacja powstała w mniej niż 5 minut. Spodnie już dawno chciałam opublikować, ale nie było jeszcze pogody żeby je zaprezentować. Dziś nadszedł ich czas:) Korzystając z lepszej pogody chciałam, aby ta stylizacja była lżejsza. Taka bardziej wiosenna. Dość już tych ciepłych stylizacji. Czas na przywitanie wiosny! U mnie wiosna w sercu już dawno :) Już tej zimy miałam serdecznie dość. Tak mnie chwyciła choroba, że nie mogłam się wyleczyć. Już jest lepiej, ale to jeszcze nie to... 

Katanka, którą mam na sobie mam już strasznie długo, ale nigdy nie wiedziałam z czym dopasować, dobrać kolorystycznie. Ma świetny wzór i to on spasował do mojej stylizacji. Postanowiłam na kobiecą stylizację. W końcu u mnie jasne kolory, a nie tylko czerń. 

Jest mi strasznie smutno bo nie mogę Wam na razie prezentować moich paznokci... Dostałam uczulenia na hybrydy, ale wydaje mi się, że wiem co jest powodem mojego uczulenia. Ostatnio kupiłam sobie nowy top bez przemywania i po 2 użyciach coś mi się zaczęło dziać z paznokciami. Zaczęły mnie swędzieć i już mi coś nie pasowało. Zdjęłam je i przeżyłam szok... Może moje paznokcie nie są w jakimś najgorszym stanie (widziałam u koleżanek gorsze) ale już je leczę. Widzę, że stan mi się poprawia chociaż czasami zapominam posmarować moje paznokcie, ale to już jakiś plus. Mam nadzieję, że już niedługo powrócę z umalowanymi ładnie paznokciami. Trzymajcie kciuki! :) Osoby, które jeszcze nie zaobserwowały mojego bloga serdecznie zachęcam do zrobienia tego. Dużo pomysłów w mojej głowie się rodzi! :)

Tymczasem zapraszam do zobaczenia oraz ocenienia mojej stylizacji. Myślicie, że tą stylizacją mogłabym przywołać szybciej wiosnę? Jak oceniacie moją stylizację? Dajcie znać w komentarzach :)











top - bershka
spodnie - priv sklep
katanka - sinsay
torebka - primark
buty - priv sklep
zegarek - allegro
okulary - chiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy