sobota, 21 stycznia 2017

LEKKA STYLIZACJA ZIMĄ



Hej :)

Korzystając z pięknej pogody gdy nie było mrozu, postanowiłam przygotować stylizację bardzo lekką. Wiem możecie sobie pomyśleć kto zimą wyskakuje sobie tylko w sweterku, ale na prawdę było ciepło.

Przechodząc do stylizacji... Tym razem mam do zaprezentowania moją nowość, czyli ciepły sweter. Jest on na prawdę ciepły :) Kupując go nie byłam przekonana co do koloru, ale w końcu się do niego przekonałam i nosze go teraz cały czas. Pod sweterkiem mam bluzkę z ciekawym nadrukiem dla kobiet, które podchodząc do szafy nigdy nie mają co na siebie włożyć (doskonale znam ten ból:P). Spodnie to oczywiście moje jak na razie ulubione boyfriendy. Spokojnie pod dołem mam ubrane legginsy żeby nie szaleć za bardzo zimą. Stylizację dopełniłam moimi traperkami w kwiatki. Dla podkreślenia chciałam jakoś poszaleć z fryzurą. Uwielbiam takie plecionki. Mam nadzieję, że się Wam podoba :) Dajcie znać w komentarzu co sądzicie o takiej stylizacji :)











bluzka - metro     sweter - F&F     spodnie - cropp     torebka - cropp     buty - all

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy