niedziela, 15 stycznia 2017

STYLIZACJA NA RANDKĘ



Cześć :)

W dzisiejszym poście prezentuję Wam mój zestaw w czarnym kolorze. Już od jakiegoś dłuższego czasu lubię ubierać się w ciemne kolory w szczególności czarny. Nie wiem czemu, ale to może przez te zimno jakie panuje za oknami. Przechodząc do stylizacji...

Założyłam czarną baskinkę, którą uwielbiam. Mam ją jeszcze w kolorze butelkowej zieleni. Jest dopasowana, podkreśla świetnie figurę i pasuje do wszystkiego. Połączyłam ją ze zwykłymi granatowymi spodniami jeansowymi. Założyłam na to płaszczyk w stylu marynarskim. Niestety zapodziałam gdzieś pasek... Na czym bardzo ubolewam, ponieważ wyglądał ciekawie związany oraz najważniejsze wyszczuplał i podkreślał figurę. Na płaszcz nałożyłam długi szalik w modną kratę co dodaje elegancji. Na nogach mam wysokie koturny. Torebka skradła moje serce. Jest w stylu Michaela Korsa co bardzo mnie cieszy. Kiedyś sobie kupię torebkę Michaela Korsa, ale mój budżet jeszcze na to nie pozwala, ale zamierzam odkładać do skarbonki na nią ;p

Zapraszam Was do skomentowania mojej stylizacji. Ja ubrałam się tak z chłopakiem na randkę :) Podoba Wam się takie połączenie? Lubicie czarne kolory? Dajcie znać :)












baskinka - BERSHKA
spodnie - F&F
płaszcz - NEW YORKER
torebka - PRIMARK
buty - CCC
zegarek - ALLEGRO
ramiączka - PROMES

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy