środa, 15 lutego 2017

SWETER Z ODKRYTYMI RAMIONAMI





 Dzisiejsza stylizacja była wymyślona w 5 minut. Moje ostatnie nowości to sweterek i naszyjnik. Bardzo chciałam to połączyć w jednej stylizacji. Mam nadzieję, że mi wyszło i wpada Wam w oko ta stylizacja. Odkryte ramiona to must have - wszystko co widziałam z odkrytymi ramionami i plecami to dla mnie coś co spodobało mi się od pierwszego wejrzenia. 
Spódniczkę dorwałam jakiś rok temu w sh. Bardzo mi się spodobała i mimo iż jest w rozmiarze M zdecydowałam się na nią. Pomyślałam, że coś z tym zrobię. Miałam jakiś niepotrzebny pasek/sznureczek i wykorzystałam go. Jak oceniacie moją stylizację? Podobają Wam się bluzki oraz sweterki z odkrytymi ramionami? Zapraszam do zdjęć i oceny:)










sweter - wassyl
spódniczka - sh
naszyjnik - chiński sklep
torebka - deichmann
buty - ccc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy