piątek, 5 sierpnia 2016

WZORZYSTA SPÓDNICZKA


Hej hej hej hej hej! :)

Jestem z nowym postem. Udało mi się zrobić nową stylizację. Lato u nas trochę w kratkę, ale udało mi się trafić na piękną pogodę podczas zdjęć co mnie cieszy bardzo :)
W nowym poście postawiłam na wzory i kolory. Połączyłam mój ulubiony top z efektowną spódniczką. Kolory współgrają fajnie. Na początku zastanawiałam się czy zdecydować się na kawałek odkrytego brzucha, ale postanowiłam, że dodam zdjęcia i tak i tak. Odkryty brzuch jest teraz na topie, więc też chciałam zdecydować się na to. W tych butach chodzi się jak w kapciach. Jedyny ich minus to to, że obojętnie jaki macie rozmiar i tak Wam będą wypadać palce ;p Wszystkie moje koleżanki tak mają, a myślałam, że tylko ja jestem jakaś dziwna ;p Przeglądając ostatnio Instagrama zafascynowała mnie pewna fryzura, którą chciałam odtworzyć na mojej głowie. Mam nadzieję, że Wam się podoba fryzura Instagramowa jak i stylizacja.
W poniedziałek planuję nagrać w końcu ciekawą stylizację. Mam nadzieję, że pogoda mi na to pozwoli. Trzymajcie kciuki! :) Wiem, że ostatnio opuściłam się w filmikach, ale brakowało mi i czasu i osób chętnych na zrobienie mi zdjęć.
Zapraszam do ocenienia mojej stylizacji oraz fryzurki :)

Trzymajcie się! : )


















top - PRIMARK
spódniczka - BERSHKA
buty - ??? nie pamiętam strony :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy