środa, 3 sierpnia 2016

STYLIZACJA DO PRACY


Cześć Dziewczyny! :)

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym potem. Mam nadzieję, że teraz uda mi się dodawać częściej nowe notki, ponieważ moja siostra ma 3 tygodnie urlopu. Każdy dzień wolny jaki będę miała postaram się dodać nową notkę. Dzisiaj wykorzystałam czas wolny przed pracą na zrobienie kilka zdjęć. Miałam dopiero na 15, więc udało mi się namówić siostrę aby zrobiła mi małą sesję. 

Stylizację jaką Wam dzisiaj prezentuję była właśnie z myślą o pracy. Jest to moja propozycja na ubiór do pracy. Jako, że pogoda dzisiaj u mnie nie była za piękna postanowiłam ubrać tunikę z rękawem 3/4. Jakiś dłuższy czas leżała u mnie w szafie bezużytecznie. Miała na sobie nawet metkę :D Tunika jest dla mnie trochę za szeroka, więc może dlatego nie miałam ochoty jej nosić. Kupiłam ją na wyprzedaży za okazyjną cenę, wiec stwierdziłam ok podoba mi się. Z tyłu przeszkadzał mi kaptur, więc postanowiłam, że wyciągnę sznurek i zawiążę go sobie w talii. Według mnie tunika teraz wygląda o niebo lepiej niż na wieszaku bez sznurka. Do tego założyłam białe sandałki w kwiatki, które uwielbiam i stylizacja do pracy gotowa :)

Co myślicie o moim outficie do pracy? Chciałam dodać posta na sportowo, ale sandałki dodają stylizacji uroku i wygląda na pół sportowo ;p Ja się w takich stylizacjach czuję dobrze. Najważniejsza jest wygoda :) Piszcie co myślicie o mojej stylizacji. 

Miłego wieczoru/dnia, hej! : )











tunika - SINSAY
buty - CCC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy