niedziela, 31 lipca 2016

ZJAWISKOWY KOMBINEZON :)


Czeeeść:)

Stęskniłam się za blogiem. Baaardzo długo nie dodawałam postów z braku fotografa i czasu. Czas jednak zainwestować w statyw. Będzie idealny wtedy gdy nie będę miała nikogo żeby porobił mi zdjęcia.
Dzisiaj mam dla Was sesję w bardzo ciekawym miejscu. Pogoda oczywiście płatała figle, ale w ostateczności przezwyciężyliśmy niedogodności i powstała ta piękna sesja.
Na sobie mam przepiękny kombinezon, o którym Wam wspominałam już kiedyś. Wygląda jak sukienka, ale to spodenki. Taką perełkę dorwałam w sh i cieszę się, że pokusiłam się na niego. Zawsze marzyłam żeby kupić sobie kombinezon, lecz zawsze było jakieś "ale". Tu za szeroki, tu za długi itd. itp. (małe osoby znają ten ból;p). Kombinezon wygląda jakby był na mnie szyty. Dosłownie. Idealnie dopasowany. Podkreśla figurę tam gdzie ma :p Po prostu cud miód... Do tego dopasowałam moje nowe buty na szpilce. Buty nie są może za wygodne, ale dopiero 2 raz mam je na nogach, więc troszkę mnie obdarły niestety, ale co się nie robi żeby dobrze wyglądać. Mam nadzieję, że w końcu się rozciągną abym mogła w nich robić dłuższe dystanse :D
Nie zanudzam więcej tylko zapraszam do ocenienia moich zdjęć. Filmiku niestety nie udało mi się nakręcić, ale mam nadzieję, że następnym razem coś fajnego wymyślę. Oby dzisiaj pogoda sprzyjała bo chcę wyjść na zdjęcia :)
Kto lubi kombinezony? Ja uwielbiam! Mam jeszcze jeden do zaprezentowania Wam, ale to w najbliższym czasie :) Jak Wam się podoba moja stylizacja? Bardzo podoba mi się miejsce, które wybrałam żeby wykonać tę sesję :)

Trzymajcie się cieplutko, paaa :)











kombinezon - sh (TOPSHOP)
buty - CCC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy