czwartek, 30 czerwca 2016

#OOTD Mój pomysł na stylizację!


 Cześć Kochane!

Przychodzę do Was w końcu z nowym postem! Na początku chciałam Wam bardzo podziękować za miłe komentarze w ostatnim poście. Uśmiech pojawił mi się na twarzy czytając je :)
W dzisiejszym poście mam na sobie granatową sukienkę, która ma bardzo fajny krój (przynajmniej mi się podoba). Nie chciałam zakładać do tego żadnego naszyjnika bo postanowiłam, że stawiam na ożywienie mojej stylizacji. Padło na buty i torebkę. Ja w tym zestawie czułam się bardzo dobrze w szczególności, że uwielbiam kolor czerwony i bordo :) Z włosami chciałam trochę poeksperymentować. Uwielbiam pleść sobie warkocze w przeróżnej postaci. Naoglądałam się dużo filmików i zdjęć i stwierdziłam, że to idealny moment na to aby Wam zaprezentować co udało mi się wypleść :) Nie przedłużam zapraszam Was do obejrzenia filmiku TUTAJ oraz na ocenienie mojej stylizacji w postaci komentarza :) Jeśli podoba Wam się filmik to zachęcam do dawania łapek w górę oraz do za subskrybowania mojego kanału. Będę bardzo szczęśliwa jeśli z każdym dniem będzie Was coraz więcej :)

Lubicie plecionki pod każdą postacią? Podoba Wam się mój pomysł na stylizację? Kto ogląda dzisiaj mecz? Trzymamy kciuki za Polskę! Trzymajcie się! Miłego dnia/wieczoru (w zależności kiedy czytacie posta:))

Piąteczka! : ) 












sukienka - SINSAY
torebka - SINSAY
buty - PRIV SKLEP
bransoletka - ALLEGRO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy