niedziela, 21 sierpnia 2016

JEANSOWY KOMBINEZON Z FALBANKĄ



Cześć! W końcu mogłam Wam pokazać jeden z moich ulubionych kombinezonów. Wykorzystując ładną pogodę wzięłam aparat i mój nowy statyw pod rękę i szybciutko skoczyłam robić zdjęcia. Żałuję bardzo, że nie udało mi się nagrać filmiku na kanał z nową stylizacją, ale do tego potrzebuję już drugiej osoby. Ostatnio mam dużo załatwiania, więc posty są dodawane rzadziej. W końcu postanowiłam zakupić statyw żeby ułatwił mi robienie zdjęć samej i dodawanie częściej postów.
Przechodząc do stylizacji. Zakochałam się w tym kombinezonie. Podoba mi się ażurowa koronka oraz falbanka, która jest hitem sezonu. Mam nadzieję, że słońce jeszcze będzie chciało zostać u nas bo mam jeszcze kilka fajnych stylizacji do pokazania. Zapraszam do obejrzenia i ocenienia zdjęć jak też zapraszam Was na mój kanał na YouTube oraz Instagram.
Jeśli podobają Wam się moje stylizacje i jesteście ciekawi co jeszcze dla Was szykuję to nie bójcie się zaobserwować mnie żeby być na bieżąco z postami.

Do następnego posta, buziaki : )



 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy