niedziela, 8 maja 2016

Spodnie w azteckie wzory



Hej Hej Hej :)

Jak się macie dziewczyny? U mnie w kratkę. Pogoda znowu mnie dobija.. Jak jestem w pracy to jest cieplutko, jak mam wolne to jest zimno i pada albo jest piękna pogoda, a nie ma mi kto zrobić zdjęć. Trudne Sprawy ;p Chyba czas sprawić sobie statyw do aparatu. To chyba będzie najwygodniejsze rozwiązanie na takie dni. Wpadł mi ostatnio fajny pomysł, ale na razie nie zdradzę jaki żeby nie zapeszyć. Muszę się trochę z tego podszkolić żeby wyglądało to chociaż w małym stopniu profesjonalnie. Trzymajcie kciuki :)
Dzisiaj przychodzę do Was znowu z czarna stylizacją, ale to tylko dlatego, że spodnie jakie mam na sobie mam już strasznie długo, a jeszcze nie miały nigdy okazji ujrzeć światła dziennego (mają już jakiś rok, może i 2;p). Wybrałam sobie trochę trudne zadanie bo ciężko jest dobrać coś do takich spodni. Przynajmniej w mojej szafie. Postawiłam na białą bluzkę. Nie chciałam jakoś zepsuć efektu jakie mają te spodnie. Mi osobiście podoba się efekt jaki uzyskałam. Zapraszam do ocenienia mojej stylizacji :)












kurtka - SINSAY
bluska - PRIMARK
spodnie - ALLEGRO
buty - PEPCO
torebka - niestety nie pamiętam. Mam ją już dość długo.
łańcuszek - prezent



Co sądzicie o mojej stylizacji? Z czym połączyłybyście Wy takie spodnie? Lubicie ubrania w azteckie wzorki? Ja uwielbiam, ale jeszcze bardziej podobają mi się one na paznokciach. 
Ja wieczorem zmykam do pracy. Mam nadzieję, że wrócę do 2 rano bo na 7 muszę być w Opolu. Postaram się znaleźć czas i cyknąć tam jakieś zdjęcia stylizacji. No chyba że będę zmęczona i będę wyglądać jakby mnie ktoś pobił to oszczędzę Wam tego widoku :)
Co kupiłyście na promocji w Rossmannie? Ja nie poszalałam jakoś bardzo bo na ostatniej tak się obkupiłam, że kasjerka przy kasie się ze mnie śmiała i pytała czy robię zapasy :D Postaram się dodać posta na dniach z moimi zakupami w Rossmannie. Znalazłam idealny dla mnie krem do rąk, ale o tym napiszę w innym poście :)

Życzę Wam miłego dnia i duuuużo uśmiechu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy