wtorek, 3 maja 2016

Minimalizm


Cześć :) 

Dzisiaj mam stylizację bardzo minimalistyczną, w ciemnych kolorach. Dlaczego wybrałam takie ciemne kolory? Jest to spowodowane naszą pogodą. Jest ponura. Poprawia się tylko wtedy gdy jestem w pracy, co mnie bardzo denerwuje. Kolor spodni bardzo mnie zauroczył. Połączyłam spodnie z ciemną bluzeczką i dodałam mały delikatny łańcuszek. Nie chciałam za dużo błyskotek. Stylizację oświetliłam jasnym płaszczem, który o dziwo nie jest dla mnie za długi. Buty jakie mam na sobie na  początku mnie strasznie obcierały (jak to nowe buty), ale zapiętki poszły w ruch i  mogę śmigać w nich cały dzień :) Torebka to prezent jaki sprawiła mi moja siostra :) Według mnie jest to stylizacja bardzo stonowana, a krajobraz w jakim wykonałam zdjęcia idealnie się komponuje i dodaje koloru oraz blasku zdjęciom. Co myślicie?













płaszcz - PRIV SKLEP
bluzka - C&A
spodnie - TALLY WEIJL
torebka - CCC
buty - CCC
naszyjnik - CROPP



Jak Wam się podoba taka stylizacja? Jest bardzo minimalistyczna, ale takie stylizacje uwielbiam. Mam nadzieję, że pogoda w końcu się ogarnie bo cierpią na tym moje stylizacje. W następnych postach postaram się Was zaskoczyć bardziej :)

Trzymajcie się cieplutko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy