czwartek, 28 kwietnia 2016

Bejsbolówka + New Balance



Czeeeść :)

W końcu piszę posta :) Pogoda za oknem znowu dołująca... Nawet na wolnym nie mogłam wyskoczyć zrobić kilka zdjęć bo pogoda sobie chyba jakieś żarty robi. Ciągle pada (jak w piosence) wieje strasznie, że nawet do zdjęcia nie da się ustawić bo wiadomo włosy stoją jakby mnie co najmniej prąd kopnął no i jest strasznie zimno jak na wiosnę. Zazdroszczę tym, u których jest słoneczko, ciepełko itd. itp. wszystko co najlepsze. Przeglądając instagrama widząc jakie piękne pogody u niektórych są aż mnie skręcało. Te zdjęcia robiłam o dziwo w lekkim wietrze i co najśmieszniejsze zaczął padać wtedy deszcz. Mam nadzieję, że na okularach nie widać kropli deszczu :)
Co mam na sobie? Założyłam moją ulubioną bejsbolówkę, która jest o dziwo ciepła (ma ocieplenie) także nie zmarzłam :) Pod dołem mam bluzkę z motywem L.A. z mojego ulubionego sklepu PRIMARK. Spodnie z dziurami to dla mnie MUST HAVE w każdej szafie. Torebkę uwielbiam bo wygląda na średnią, a zmieści pół szafy :) New Balance najwygodniejsze buty na świecie :)











bejsbolówka - ALLEGRO
bluzka - PRIMARK
spodnie - CROPP
buty - ZALANDO
torebka - CROPP

Jak Wam się podoba moja stylizacja? Jaki jest Wasz ulubiony sklep? Na koniec dodaję zdjęcie moich włosów. Odwiedził mnie mój fryzjer. Przyleciał specjalnie dla mnie i mojej siostry :) 

Trzymajcie się, do zobaczenia :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy