środa, 11 maja 2016

Shopping look



Hej :)
Przybywam do Was z kolejną stylizacją. Udało mi się zrobić kilka fotek będąc w Opolu. Na sobie mam luźną stylizację, ponieważ chciałam czuć się wygodnie chodząc po sklepach. Najważniejsze to WYGODNE buty. Ja mam na sobie materiałowe balerinki, które okazały się strzałem w dziesiątkę! Są baaaardzo wygodne. Bluzka w moim ulubionym kolorze + cudowny nadruk. Nigdy nie byłam przekonana połączenia czarnego z brązem, ale zawsze jest ten pierwszy raz gdy trzeba spróbować :) Jak to z moim szczęściem bywa wychodząc z galerii żeby zrobić kilka zdjęć co zastałam przed moimi oczami? Deszcz! Normalne, przyzwyczaiłam się już do tego, że pogoda płata mi figle. Nie rozpisuję się więcej tylko zapraszam Was do skomentowania mojego look'u :) Na koniec mam kilka fotek jakie udało mi się zrobić w aucie :)












kurtka - RESERVED
bluzka - MOODO
spodnie - BERSHKA
buty - CCC
zegarek - ALLEGRO






Trzymajcie się, pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy