piątek, 20 maja 2016

LACE SKIRT & T-SHIRT + NIESPODZIANKA!


Hej:)

Dziś dla Was kolejny post, który miał się ukazać już daaawno, ale że chciałam zrobić Wam małą niespodziankę z którą miałam straszne problemy niestety czas dodania posta się opóźnił. Do niespodzianki przejdę za chwilę :)
Na sobie mam zwykłą białą bluzkę, którą połączyłam z moją nowością z sh. Ostatnio dość często bywam w różnych sh. Na początku miałam straszne obawy. Zapach w tych miejscach mnie obrzydzał, ale to co wpadło w moje ręce w stanie idealnym mi to rekompensuje. W szoku jestem ile fajnych i markowych rzeczy można znaleźć w sklepach z używaną odzieżą. Oczywiście zdarzają się rzeczy które wyglądają strasznie, ale na nich się nie skupiam. Moje obrzydzenie minęło i chodzę tam już z większą przyjemnością. Resztę moich zdobyczy z sh ukaże się z pewnością w kolejnych postach. Mam cudny kombinezon z sh, ale on pojawi się w postach wakacyjnych. Urlop się zbliża i wymarzone wakacje :) :) :)
Przejdźmy może do niespodzianki jaką dla Was mam. Otóż postanowiłam, że moje stylizacje będę udostępniać na YOUTUBE. Myślę, że to dobry pomysł. Oczywiście zachęcam do subskrybowania mojego kanału. Co do mojego pierwszego filmiku, wiem że jest trochę do poprawy, ale jak na pierwszy film musicie mi wybaczyć. Obiecuję, że się poprawię i filmiki będą lepsze :) Jak zdążycie zauważyć w jednym momencie jest źle ustawiona kamera, ale mój chłopak zapomniał, że aparat trzeba obrócić w drugą stronę ;p Teraz już wie, ale niestety zauważyłam to dopiero w domu gdy było już ciemno.. Zapraszam do ocenienia stylizacji i filmiku :) 

Link do filmiku: https://youtu.be/IinKCz9TanA Have fun :)

















bluzka - CROPP
spódniczka - SH
buty - CCC
torebka - PRIMARK
naszyjnik - ALLEGRO
zegarek - CROPP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy