środa, 13 kwietnia 2016

Black&White


Cześć!


Dzisiaj mam w końcu jeden dzień wolnego, więc postanowiłam do Was napisać :)
Zdjęcia do tego posta były robione tydzień temu. Pogoda wtedy dopisała bardzo bo było baaaaaardzo słonecznie.
Na sobie mam bluzkę z modnym nadrukiem łapacza snów. Narzutkę mam już od dawien dawna w szafie, ale jakoś nigdy nie miałam okazji jej założyć. Zamówiłam ją kiedyś na allegro, ale to na pewno szło z Chin. Na zdjęciu oczywiście wyglądało to inaczej był grubszy materiał i rękawy wyglądały inaczej, ale za taką cenę jaką dałam za tą narzutkę podoba mi się i jestem z niej zadowolona. Idealnie nada się do stylizacji wiosennych. Nigdy w swojej szafie nie miałam białych spodni jak i czarnych. Do czarnych spodni przekonałam się jak musiałam zakupić do pracy, ponieważ były one obowiązkowe. Teraz mam ich spokojnie z 10-15 par (samych czarnych :D). Do białych rurek robiłam podchody bardzo długo. Nigdy nie byłam przekonana do nich, ale zmieniło się to. Bardzo mi się podobają. Można je nosić na elegancko jak i na sportowo. Z materiału jestem zadowolona bo fajnie się rozciąga. Moja kolekcja białych rurek na pewno kiedyś się powiększy :)
Zapraszam do ocenienia mojej stylizacji :)










narzutka - ALLEGRO
bluzka - PRIMARK
spodnie - SINSAY
buty - ZALANDO





Jak Wam się podoba moja stylizacja? Macie dużą kolekcję spodni w swoich szafach? Ja to jestem na prawdę zakupoholiczką. Mam w swojej szafie tysiące spodni, butów, koszul itd... :) Ciągle coś wyrzucam i robię miejsce na nowe rzeczy :D Dajcie znać jak jest u Was :)


Trzymajcie się, ciał :)
Wasza Karolajn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy