piątek, 8 kwietnia 2016

After work




Cześć Dziewczyny :)

Dawno mnie tu nie było. Ciągle siedzę w pracy do późna i nie miałam czasu nawet przejrzeć zdjęć i napisać posta. Nadrabiam to dzisiaj. Jest już późno, powinnam już raczej spać, ale czas na chwilę relaksu. Pora napisać posta :)
Zdjęcia były robione w tamtym tygodniu po pracy, więc światło już może być trochę kiepskiej jakości. Na sobie mam parkę ze eko skórzanymi rękawami, z której jestem bardzo zadowolona. Wygrałam aukcję na allegro, ale nie pamiętam ile za nią dałam bo to było już trochę dawno. Na pewno nie tyle ile kosztuje ona normalnie. Połączyłam ze zwykłą bluzką z nadrukiem i czarne rurki do tego i zestaw gotowy. Czarne spodnie (które są obowiązkowe u mnie w pracy) połączone z białą bluzka z jakimkolwiek napisem to mój ulubiony zestaw do pracy.
Za moje paznokcie przepraszam. Są już w opłakanym stanie i wymagają poprawy. Nadrobię to na wolnym. O ile do tego czasu dożyję :) Kochana praco oszczędź moje paznokcie! Weekend spędzam w pracy, więc poniedziałek jest mój. Cały poniedziałek zamierzam się relaksować maseczki, zabiegi itd.. PONIEDZIAŁKU NADCHODŹ!!! :)
Zapraszam do ocenienia mojej stylizacji "roboczej" ;p 

Trzymajcie się, buziaki :)










parka - ALLEGRO
bluzka - METRO
spodnie - PRIV SKLEP
buty - ZALANDO
zegarek - ALLEGRO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy