wtorek, 22 marca 2016

Pastelowy płaszczyk :)



Hej Kochane :)

Przychodzę do Was z nowiutkim postem. Pogoda zbytnio nas nie rozpieszcza... Wiosna się zaczęła, a słoneczka nie widać. Pogodo ogarnij się! Chcemy słońce! Nie tylko ja, ale znajdzie się więcej osób, które wolą promienie słońca. Jest nas więcej 1:0 dla nas :)
Wszystko co mam na sobie jest oczywiście z wyprzedaży (wiem znowu zanudzam). Ile można fajnych rzeczy kupić na wyprzedaży i co najważniejsze za "śmieszne" pieniądze. Nie od dziś wiadomo, że zakupy uszczęśliwiają kobiety, a wyprzedaże huhuhu jeszcze bardziej :)
Zapraszam do ocenienia mojej stylizacji :)











płaszczyk - HOUSE
koszula - CROPP
spodnie - TALLY WEIJL
torebka - SINSAY
buty - CCC


Na paznokciach mam:
- baza, top - SEMILAC
- granat - ColorIt nr 311
- błękitny - RockIt nr 89
- biały - SEMILAC nr 001


Przyszła do mnie W KOŃCU moja lampa :) :) :) Ile się na nią naczekałam. Muszę policzyć ile dni czekałam. Oczywiście nie zauważyłam, że było to wysyłane od producenta. W mailu się dopiero o tym dowiedziałam. Jako, że jest już moja lampa będę szykowała dla Was post o hybrydach czy warto :) Powiem tylko, że z lampy jestem mega zadowolona :) 
Czekam na Wasze komentarze z oceną mojej stylizacji :) Nigdy nie byłam przekonana do przedziałka na środku głowy, ale już się przyzwyczaiłam i dobrze się w nim czuję. Jak myślicie pasuje mi w takim przedziałku? Co myślicie o moim połączeniu z brązową torebką i butami? W koszuli i spodniach jestem zakochana. Dużo osób mi komplementuje torebkę. Dla mnie jest idealna :)



Trzymajcie się i do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy