środa, 24 lutego 2016

Nike + parka

Hejka! :) Dzisiaj jakoś nie mam weny do pisania... To chyba ta pogoda.
Koszula jaką mam na sobie kupiłam z działu chłopięcego haha tak mi się spodobała, a że ma śliczny kolor i do tego jest w kratę więc nie mogłam sobie jej odmówić. Kosztowała mnie 9zł :) Kurtka oczywiście też z działu dziecięcego :D Pytanie do niskich dziewczyn. Kupiłyście kiedyś coś z ubrań w dziale dziecięcym? Ja coraz częściej się w tych działach odnajduję :D Czasami mają lepsze ubrania niż na dziale damskim. Kiedyś jak byłam na zakupach i w ten dzień nic mi nie pasowało. Wszystko było za duże, za długie...itd. Weszłam do działu dziecięcego w H&M i wyszłam z niego cała obładowana i szczęśliwa bo pasowało to na mnie idealnie :D
Zapraszam Was do ocenienia tej stylówki :)

















parka - PEPCO
koszula - BIEDRONKA
spodnie - CROPP
torebka - SINSAY
buty - ZALANDO
zegarek - CROPP
gumka - PRIV SKLEP



Lubicie/posiadacie buty NIKE? Jesteście z nich zadowolone? Szczerze mówiąc to mnie na początku obdarły strasznie. Jak na początek prawie każde buty :) Przy zakupie obawiałam się też przed tym pomarańczowym kolorem, ale aktualnie mam je już długo i pasują mi do wszystkiego :)
Lubicie takie plecione warkocze? Ja uwielbiam. Sama sobie je robię i jestem w nich zakochana ;p Na zabiegany dzień, czy do pracy idealne :)
Czy ktoś w końcu wyłączy ten deszcz? Ja chcę iść w końcu na zdjęcia bo weekend spędzam w pracy :(

Trzymajcie się, paaaa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy