piątek, 19 lutego 2016

Miętowy look :)

Cześć Dziewczyny! :)
Kolejny post to luźny zestaw idealny do pracy, jakieś wyjście czy nawet randkę :) Praktycznie cały zestaw z allegro :) Nie uwierzycie! Buty jakie mam na sobie kupiłam za 15zł! To dopiero okazja! Nie mogłam sobie ich odmówić. Cena kusiła, a buty ciągle za mną chodziły. Na początku mi się nie podobały bo przeszkadzały mi te łańcuchy. Teraz jak skusiłam się na nie chyba już mi nie przeszkadzają haha :D













narzutka - allegro
bokserka - allegro
spodnie - priv sklep
torebka - CCC (dopinka o której mówiłam TUTAJ
zegarek - allegro
bransoletka - priv sklep
buty - CCC

Jak wam się podoba? Ja uwielbiam kolor miętowy. Zawsze wygląda świetnie. Pogoda na zdjęcia powiedzmy mi dopisała gdyby nie ten wiatr... Z wiatrem nigdy się nie rozstaję. Zawsze mi towarzyszy na zdjęciach ;p Jak uważacie pasuje mi taka kitka czy lepiej w rozpuszczonych włosach? Lubicie zamawiać ciuchy online czy wolicie przymierzyć i kupić w sklepie?

P.S. Staram się dodawać już mniej zdjęć żeby Was nie zamęczyć :)

Trzymajcie się, pa! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy