piątek, 5 lutego 2016

Morska baskinka & granatowy płaszczyk

Hejka:)

Na dzisiaj mam dla Was nową stylizację. Płaszczyk, który mam na sobie to mój ostatni zakup. Dorwałam go na wyprzedażach. Były dwie ceny. Mogłam sobie wybrać albo 89,99zl albo 69,99zł. Oczywiście, że wybrałam tą tańszą opcję ;p Cena 69,99zł, która nazywa się grupą drugą polega na tym, że jeśli zakupię tą rzecz tańszą nie podlega ona wymiany i reklamacji. Nigdy nie oddaję, ani nie reklamuję, więc dla mnie bomba :) Jeszcze dodam, że torebkę kupiłam na promocji za 25,50zł (gdzie normalnie kosztowała 99,99zł), a ma dodatkowo dopinaną "kosmetyczkę" w panterkę.





















płaszcz - NEW YORKER
baskinka - BERSHKA
spodnie - SINSAY
buty - CCC
torebka - CCC
zegarek - allegro


Co sądzicie o takich wyprzedażach, gdzie za grosze możecie kupić na prawdę fajne rzeczy czy wolicie kupić od razu? Jak Wam się podoba ta stylizacja? :) Mam w planach kilka fajnych pomysłów/propozycji dla Was, ale szczegóły zdradzę za kilka dni :) Bądźcie czujne :) 

Do następnego, Ciaaał :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy