poniedziałek, 1 lutego 2016

Luźny look: Parka + trapery w kwiatki

Cześć Dziewczyny!

Mam dla Was dzisiaj nową stylizację, w której główną rolę dla mnie pełnią moje ukochane trapery i szal w kratę. Buty kupiłam z myślą o wyjeździe 3-dnionym Zakopane-Słowacja-Kraków. Przyszły w dniu wyjazdu, a że byłam w pracy i już nie wracałam do domu niestety musiały zostać w domu... Nie udało mi się niestety upolować je na żadnej promocji... :( Tak mi się spodobały, że musiałam je sobie kupić od razu :) Szalik dopełnia całą stylizację i powinien się znaleźć w szafie każdej blogerki. Na dole jest też zdjęcie mojego makijażu. Jest to mój codzienny makijaż, staram się tak malować na co dzień, ale jeśli chcecie mogę w kolejnych postach pokazać coś innego:) 





































parka - goodlookin
spodnie - bershka
bluza - metro
top - primark
szalik - targ
torebka - house
buty - allegro

paznokcie - top, baza - SEMILAC, biały - 001 SEMILAC, czarny - EVERLAC















Kosmetyki jakie użyłam do makijażu to:
- podkład REVLON COLORSTAY kolor 110 ivory (niestety nie ma go na zdjęciu)
- puder sypki MANHATTAN kolor 1 NATURAL
- cienie zewnętrzny kącik paletka CATRICE wersja matt 2 od prawej brąz + koniec zewnętrznego kącika WIBO kolor czarny, na ruchomą powiekę nałożyłam z paletki MATT 2 od lewej jest to delikatny róż oraz do wewnętrznego kącika biały tej samej paletki
- kreskę wykonałam eyelinerem w słoiczku firmy RIMMEL
- rzęsy wytuszowałąm Loreal Volume Million Lashes So Couture 
- brwi CATRICE jaśniejszy kolor, utrwaliłam je moim ulubieńcem z dm eyebrow styling gel firmy p2
- policzki muśnięte różem z BOURJOIS

Jeśli chcecie wiedzieć jakich pędzli używam mogę napisać osobny post :) Mam nadzieję, że ktoś dotrwał do końca. Aaaa włosy układał mi wiatr :D

Co myślicie o mojej stylizacji, makijażu i paznokciach?
Miłego dnia, pozdrawiam Karolajn :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy