środa, 27 stycznia 2016

Początek czegoś nowego :)

Cześć Wszystkim! :)

Jestem Karolina. Założyłam tego bloga, ponieważ uwielbiam wyprzedaże, zakupy, domowe spa...itd. (chyba jak każda kobieta ;p) Skoro jestem zakupoholiczką i mam masę ubrań w szafie, które są jeszcze z metkami, więc po co mają leżeć w szafie jak mogę je pokazać tu :) Kiedyś prowadziłam inne blogi, lecz teraz chcę się skupić na tym bardziej. Jak już wyżej wspomniałam jestem Królową wyprzedaży, butoholiczką ostatnio też staram się przerabiać ubrania. Z zawodu jestem kosmetyczką, więc sprawy kosmetyczne też tutaj na blogu będą się pojawiać... paznokcie, zabiegi, które sama robię w domu, maseczki itd.
Za bardzo nie wiem co napisać w pierwszym poście, ale z biegiem czasu poznacie mnie bliżej :)



Na początek mam dla Was moją pierwszą stylizację. Zdjęcia, były robione późnym popołudniem gdy było jeszcze dużo śniegu, więc za jakość z góry przepraszam. Poprawię to i z kolejnym postem będę starała się robić coraz lepsze zdjęcia :)























parka - F&F
sweter - F&F
spodnie - SINSAY
torebka - PRIMARK
Buty - CCC
naszyjnik - SINSAY

paznokcie - to lakiery hybrydowe -  top i baza (SEMILAC), błękitny - ROCKit nr #89, granat - COLORit nr 311 a brokat to oczywiście syrenka firmy INDIGO




Mam nadzieję, że mój pierwszy post Wam się spodobał i zostawicie coś po sobie :) Dajcie znać czy Wam się podoba :) Jestem w trakcie ogarniania, więc niektóre błędy musicie mi wybaczyć... :)
Paaa :)

1 komentarz:

  1. zgadzam się, dodatki dopełniają całą stylizację i u Ciebie tak też się stało, świetny naszyjnik :) również zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy