poniedziałek, 8 lutego 2016

Propozycja walentynkowa nr.1

Witajcie! :)

Mam dzisiaj dla Was fajny post. Jako, że zbliżają się Walentynki przygotowałam dla Was stylizację walentynkową. Nie wiem czy ja mam zawsze takie "szczęście", że jak wybiorę się na zdjęcia to zawsze wieje tak strasznie, że ciężko okiełznać moje włosy do zdjęcia. 
Do stylizacji Walentynkowej wybrałam moją najukochańszą koszulę w czerwono-czarną kratę, która pasuje do wszystkiego czy do rurek, krótkich spodenek, a nawet do spódnicy :) Z uwagi na to, że wiał silny wiatr ubrałam kryjące rajstopy i zarzuciłam kurtkę, która i tak była tylko na chwilę :) Do tego mała torebka i zestaw gotowy :)
























spódniczka - KIK
koszula - priv sklep
torebka - PRIMARK
naszyjnik - allegro
zegarek - allegro
buty - CCC

paznokcie: biały (001 SEMILAC), jasny różowy (002 SEMILAC) + efekt syrenki INDIGO, czarny (073 EVERLAC), baza, top (SEMILAC)

Jak oceniacie moją stylizację walentynkową? Macie już jakieś plany na walentynki? :) Mam jeszcze dla Was drugą opcję walentynkową, ale dodam ja w osobnym poście bo zdjęć mam za dużo, a jak zawsze mam dylemat które dodać :)
Nie wiem czy ktoś zauważył, ale mam nowe okulary :D Do tamtych na pewno jeszcze powrócę :) Mała różnica, ale mnie cieszy. Kobiety lubią zmiany prawda? :)

Do następnego, trzymajcie się! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy