czwartek, 1 czerwca 2017

SZARA TUNIKA & KOSZULA W KRATKĘ


Cześć! 

Dzisiejsza stylizacja powstała kilka weekendów wstecz. Pogoda wtedy była w kratkę. Raz straszne upały w następny dzień było już tak potwornie zimno, że wyjścia z domu nie wyobrażałam sobie bez kurtki. Jak pogoda w kratkę to i moja stylizacja jest w kratkę :)

W tym dniu, w którym powstały te zdjęcia miałam straszną ochotę na stylizację z koszulą. Jako, że pogoda raz dopisywała innym razem nie. Chciałam aby w tej stylizacji powstało coś ciekawego. Połączyłam to z czymś co raczej bym nigdy nie pomyślała,że założę to  do tuniki. A jednak... :) Koszula dodała takiego pazurka w tej stylizacji. Koszula w kratę to must have w szafie każdej kobiety.

Co myślicie o takiej stylizacji? Lubicie łączyć tak stylizacje? Macie swoją ulubioną koszulę? Dajcie znać :)










tunika - allegro
koszula - priv sklep
buty - converse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy