poniedziałek, 14 marca 2016

Winter is back ?!

Cześć Dziewczyny :)

Co się dzieje z tą pogodą ja się pytam? Gdzie ta wiosna? Upragniona! Przytłacza mnie już myśl, że na dworze jest tak zimno...
Przygotowałam dla Was fajną luźną i sportową stylizację :) Z uwagi, że na dworze zimno założyłam czapkę, która sprawia, że uśmiech  się pojawia :) Zobaczcie same :)


















kurtka - SINSAY
bluzka - KIK
Spodnie - RESERVED KIDS :D
czapka - BUTIK
buty - allegro
zegarek - allegro


POMOCY!!!!

Idę z chłopakiem na urodziny, na które każdy ma być przebrany. Co proponujecie? Za co się przebrać? Drugie pytanie co kupić... Zawsze mam problem z prezentami nie lubię kupować bo nigdy nie mam pomysłów i nienawidzę składać życzeń. Dodam, że jest to koleżanka z pracy i ma okrągłą 30-stkę. Pomóżcie, nie mam pomysłu... :)


Dzięki za pomoc, trzymajcie się ciepło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy