piątek, 4 marca 2016

Przywołuję wiosnę :)

Cześć! :)

Mam dla Was nowego posta. W KOŃCU!!! :) Co się z tą pogodą dzieje nie mam pojęcia. Raz deszcz, później cieplutko, słoneczko, potem śnieg, a teraz znowu zimno. Nie dam się pogodzie! Chcę wiosnę, słoneczko i lżejsze stylizacje. Przywołuję wiosnę w tym poście! :)




Z kurtką jest związana trochę śmieszna historia. Jest to moja pamiątka z Zakopanego :D Pojechałam sobie z chłopakiem na wakacje w maju. Były wtedy niezłe upały. Zobaczyliśmy jaka pogoda ma być wtedy kiedy my będziemy no i pojechaliśmy. W pierwszy dzień musieliśmy lecieć na zakupy po coś grubszego do ubrania bo było bardzo zimno, a my spakowaliśmy na szybko "letnie" rzeczy. Tak więc to jest moja pamiątka przywieziona z Zakopanego :)












kurtka - RESERVED KIDS :D
bluzka - CROPP
spodnie - H&M KIDS :D
torebka - CROPP
trampki - ZALANDO


Paznokci dla Was niestety nie mam bo lampa mi jeszcze nie doszła, ale mam już koncepcję na to co chcę sobie zrobić :) 
Jak zdążyliście zauważyć lubuję się w dziecięcych działach ;p Nic na to nie poradzę, ale czasami można znaleźć na prawdę fajne sztuki :) Jak Wam się podoba stylizacja przywołująca wiosnę? Uważacie, że kupowanie ciuchów dla siebie w dziale dziecięcym jest obciachem? Ja jestem bardzo niska i drobna, więc niektóre ciuchy z działu damskiego są dla mnie albo za długie albo za szerokie. Jakoś muszę sobie radzić i wychodzić z zakupów zadowolona :) Dajcie znać czy Wam się podoba :) 

Trzymajcie się :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy